آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

مراسم جشن تولد

1391/1/7 11:26
نویسنده : مامان صفورا
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

و اما ....

بالاخره من روز ششم فروردین ١٣٩١  جشنی رو که دوست داشتم واسه دختر یکی یه دونه ام  گرفتم،جشنی با حضور خاله سالی جون ،مامانی ،عمه های خوبت و بچه های گلشون که از یه شهر دیگه واسه تولدت اومدن ، عمه خودم ،دایی علی و دخترای نازش ،سه تا از دوستام (خاله نیره  ، خاله طیبه و خاله ملیحه)، دختر عمه ام و پسر گلش و سینا و مامانش

اول از همه تقویمی رو که واست طراحی کردم می گذارم ، روز تولدت که همه مراکز چاپ رنگی بسته بود اما بعد از تولدت چاپش کردم

تقویم آرنیکا

جشن تولدت روز یکشنبه ٦ فروردین ٩1 برگزار شد ، لباس روز تولدت رو از چابهار برات خریدم که خیلی خیلی بهت می اومد و نازت کرده بود موهاتم که نگذاشتی درست کنم و از پشت بستمش که اونم خیلی بهت می اومد جیگر من ... توی عکس پایین رفته بودی روی صندلیت و خیلی زیبا می رقصیدی و همه رو محو تماشای خودت کردی..

خوشگله در حال رقص

کیک تولدت رو هم بابا جون زحمت کشید و قبل از شروع جشن از قنادی گرفت ، باباجون روز جشن خیلی زحمت کشید واست دستش درد نکنه ،  

اینم از عکس کیکت که قناد عالی درش آورده بود

کیک تولد گلم 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

کیک تولد جیگرم 

واما مهمونای عزیزمون که با همشون عکس گرفتی

بچه های عمه های مهربونت ، آرین ، آروین ، آذین ، کیانا و جیگر من تو بغل کیانا جون

بچه های عمه جونا

واینم شهریار جون و آریا جون پسرای خاله نیره و خاله طیبه ، توی پست تولد یه دوست عکسای تولدشون که رفته بودی هست

آریا و شهریار و آرنیکا جون

و آتنا و آسنا دخترای خوشگل دایی علی

آتناو آسنا و آرنیکا جون

اینم مسیح کوچولو که نمی گذاشت ازش عکس بگیرم نمی دونم از چی می ترسید؟!!!متفکر

این دیگه بهترین عکسی بود که تونستم ازش بگیم

عزیزترینم و مسیح

و مابقی تولد به روایت تصویر

تولد تولد تولدت مبارک

                 مبارک مبارک تولدت مبارک

                                                   بیا شمعها رو فوت کن تا صد سال زنده باشی

دختر گلم شمعها رو فوت می کنه

هوراهورا ایشالا صد ساله شی نه 120 ساله شی نه 120 سال کمه هوراهورا

هوراهوراهمیشه زنده باشیهورا هورا

کیک تولد گلم

و بریدن کیک توسط دختر خوشگلم

بریدن کیک دختر نازم

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

بریدن کیک دختر نازم

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

عزیز من

شکلکهای جالب و متنوع آروین 

نازنینم

آتنا هم توی این روز تولد 4 سال و 7 ماه 20 روزگیش رو جشن گرفتخندهتعجبعصبانی

نازنینم و فشفشه ها

و کادو هایی که عزیزان زحمتش رو کشیدن 

کادو های جیگرم

اینم از میز شام که یادم رفت قبل از سرو ازش عکس بگیرم و این عکس بعد از سرو هست

میز شام

میز شام

و آخر شب با خاله سالی جون و آروین کوچولو

خاله سالی و جیگرم 

 

دختر نازنینم ، همه زندگی من امیدوارم از تولدی که واست گرفتم راضی باشی هدف من و تمام تلاشم در برگزاری این جشن این بود که شاد ببینمت و خاطره خوبی از تولدت داشته باشی ،

 

امید من ، امیدوارم خدا این توفیق رو به من بده تا همیشه در کنارت باشم و بتونم در چنین روزی ، شادی رو مهمون قلب مهربونت کنم ،

 

همه دنیای من ، از خداوند بزرگ می خوام که هیچ وقت غم و غصه سراغت نیاد و همیشه روزگار شاد شاد شاد باشی آمیییییییییییییین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ماني
30 فروردین 91 13:43
با سلام محمد ماني در مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده و منتطر آراء دوستان خوبشه لطفا تشریف بیارین
نرگسی
31 فروردین 91 15:29
سلام عزیزم .. کجا بودی دلم برات تنگ شده بود .. رمزو خصوصی برات میذارم ..