آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

روزدختر و روز کودک برای بهترین کودک دختر دنیا

1391/8/20 13:27
نویسنده : مامان صفورا
750 بازدید
اشتراک گذاری

همزمان با اون شب کذایی که دکتر با تشخیص اشتباهش برام شروع یک سر در گمی رو رقم زده بود ، تصمیم گرفتم یه جشن کوچولو به مناسبت روز دختر برای دختر عزیزم بگیرم بعداز اینکه دکتر به من گفت باید برم بیمارستان بخوابم رفتم به فروشگاه بازی واندیشه تا اول برات یه سری هدایای کوچولو موچولو بگیرم و خوشحالت کنم آخه دختر نازم مثل همه بچه ها علاقه شدیدی به کادو و باز کردن اون داره منم برات یه جامدادی مخمل و یه بسته ١٢ تایی ماژیک رنگی و یه پازل سه بعدی ماهی ویه بسته به نام ببین و نقاشی کن خریدم ، خاله هم برات شکلات گرفت و مامانی هم یه بسته شابلون و بابا هم یه جعبه شیرینی لطیفه (چون دیر وقت بود کیک گیر نیومد) و توی خونه بابایی یه جشن کوچولو گرفتیم....

بعد از اون همه مشکلاتی که پیش اومد ، من مجبور شدم برای مداوا برم مشهد ودوهفته از نازنینم دور موندم ، چه سخت گذشت خدایا ، مطمئنم اگر جایی غیر از مشهد بود که من عاشقشم حتماً دیوونه می شدم، خلاصه برگشتم و همزمان با برگشتنم روز جهانی کودک بود و اینبار برات کیک گرفتم و سالاد الویه درست کردم بازم رفتیم خونه بابایی دایی سبحان هم بود ولی دایی علی نیومد گفتن خیلی خسته بوده آخه از راه اومده بودن خلاصه بازم یه جشن کوچولو واسه دختر عاشق جشنم ، ایشالا جشن عروسیت عسلم

روز جهانی کودک 91 

 

 روزت مبارک آرنیکا جون

این لباس تنت رو از مشهد خریدم به اضافه جوراب شلواری و کلاه به همین خاطر واسه روز کودک فقط یه کتاب برات خریدم

جانم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگسی
13 آذر 91 12:23
سلام مامانی .. بابا کجا بودین شما .. دلم براتون تنگ شده بود .. خیلی ناراحت شدم نوشته بودی که تشخیص اشتباه دکتر و .. ایشالله که همیشه تنت سالم باشه و کنار خانواده شاد باشی عزیزم .. بوووووووووووووووووووووسسسسسسسس برای آرنیکا عسلی ..