آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

جدیدترینهای عسلم

1391/3/27 12:50
نویسنده : مامان صفورا
310 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چند تا عکس خوشگل ازت داشتم که نمی دونستم تحت چه عنوانی توی وب بذارمشون...

و بالاخره تصمیم گرفتم به عنوان کارهای جدیدت اونا رو تو وبلاگت بگذارم عزیزم ...

البته بگم که هدف اصلی از گذاشتن این عکسا در خواست نرگسی جون بود که زحمت می کشن و همیشه به وبلاگ دختر گلم سر می زنن و من هم به دیده منت گذاشتم و این عکسها رو به خاطر گل روی ایشون گذاشتم ، امیدوارم هر چه زودتر تصمیم بگیره و چشمش به جمال کوچولویی دوست داشتنی روشن بشه و من همیشه واسه دیدن غنچه زیبای زندگیش به وبلاگش سر بزنم

و اما عکسها ، عکس زیر اولین و آخرین باریه که گذاشتی موهاتو ببافم اونم دو گوشی ، اینقده بهت میاد ولی نمی دونم چرا دوست نداری اینجوری ببافمشون

دختر دو گوشی

و این عکسها هم ژستهای دخترم با لباسهایی که من خیلی دوسشون دارم ، آخه به باربی من خیلی میاد 

زیبا

باربی

و این هم پروانه ای که دخترم با خمیر بازیش درست کرده

مهارتهای آرنیکا جون

 

پروانه

و نقاشی آرنیکای نازنین با مداد رنگی هایی که  وقتی مأموریت بودم واسش خریدم

نقاشی جیگر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)