آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

دومین ورزش بعد از یوگا

1391/5/2 10:38
نویسنده : مامان صفورا
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خیلی وقته می خوام بیام و برات بنویسم از شیرین کاریهات ...

اما نمی دونم چرا دیگه برام خیلی سخته بیام بنویسم ، آخه باید خیلی دقت کنم دیگه همه وبلاگت رو پیدا کردن و بدجوری لو رفته بنابر این مجبورم رمز دارش کنم

و اما این روزهای ما ، از اول تیر گذاشتمت کلاس ژیمناستیک تا هم از بودن با بچه ها لذت ببری و هم بدن سالمی داشته باشی ،یکی از راههای بالا بردن هوش در بچه ها هم که ورزش کردنه، بنابر این به جای کلاس زبان که دقیقاً همزمان با کلاس ژیمناستیکت هست ، توی این کلاس ثبت نامت کردم ، خودت می دونی چون بارها بهت گفتم ، همیشه دوست داشتم یه دختر داشته باشم بگذارمش کلاس ژیمناستیک و ازدیدن اندام زیباش لذت ببرم و خدا دختری بهم داد که هنوز ورزش نکرده اندام ژیمناستیک کارها رو داره ، همیشه از اینکه لاغر بودی ناراحت بودم اما الان وقتی تیپت رو می بینم لذت می برم ، بگذریم تیپت رو توی عکسها می تونی ببینی

دختر ورزشکارم

زیمناستیک کار

خیلی وقتها توی خونه هم حرکات ورزشی رو انجام می دی و همه رو هیجان زده می کنی هم من وبابا خیلی خوشمون میاد از این حرکات زیبا و هم بابایی و مامانی و خاله و هر موقع که از دهکده بر می گردی (دهکده اسم یک مجموعه ورزشی بزرگ توی شهر زاهدانه) بابا ازت می خواد که حرکات جدید انجام بدی و ما رو به وجد بیاری

نازنینم

نفسمی

نازنینم

امیدوارم یه روز برای همیشه توی یه شهر بزرگتر زندگی کنیم تا من بتونم امکانات بهتری رو برات فراهم کنم نازنینم و امیدوارم خدا این توانایی رو بهمون بده که راه پیشرفت رو برای عزیزترین کس توی زندگیمون هموار کنیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مانیا
7 اسفند 95 23:45
عزیز دلم آرنیکا جون منم مانیا هستم... منم کلاس ژیمناستیک میرم و حرفه ای بلدم... حرکت من بالفیکس است گلم..