آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

آرنیکادر مشهد مقدس

1390/3/31 9:18
نویسنده : مامان صفورا
160 بازدید
اشتراک گذاری

ماچآرنیکای عزیز من گل زیبای زندگیم سلامniniweblog.com

عزیز دل مامان امروز اینجاییم تا خاطرات هفته گذشته ات رو در وب بگذاریم ، خاطرات مسافرت مشهد مقدس ، دختر گلم هفته پیش از شادترین روزهای زندگیت بود اونجا کنار خاله ودایی بهت خیلی خوش می گذره با اونا به پارک میری. . . . . .

به سرزمین عجایب سفر میکنی . . . . .niniweblog.com

توی ییلاقات خوش می گذرونی . . . . . . و به قول خودتکلی کیف میکنی

niniweblog.com

هفته پیش به زیارت امام رضا هم رفتیم ،واسه سلامتی دختر گلم و همه خونواده دعاکردیم

با مامانی و بابایی و عمو و خاله و داییت رفتیم گلمکان توتخوری ولی شما فقط گیلاسایی رو که هنوز نرسیده بودن دوست داشتی گلم ، کلی هم ازشون خوردی و توتا رو تحویل نگرفتی،

در این سفر برای اولین بار به چالیدره هم رفتیم جای خیلیقشنگی بود خیلی از اونجا خوشت اومد گل من

niniweblog.com

niniweblog.com از اتفاقات مهمدیگه این سفر اولینمراجعه ات به دندانپزشکی بود ،عزیز دل مامان ،خیلی آروم و با وقار زیردست خانم دکتر نشستی و معاینه شدی و آخ نگفتی کلی بهت افتخار کردم نازنینم ، در آخرهمچون دخترخیلی خوبی بودی از خانم دکتر یه بادکنکجایزه گرفتیحالا دیگه می تونم با خیال راحت بیارمت پیش دکتر تا دندونای زیبایی داشتهباشی آفرین به دختر زیبای من تشویق

عزیز من سفر ما به مشهد خیلی کوتاه بود اما امیدوارم روزی برسه من و شماو باباجون برای همیشه

توی این شهر زندگی کنیم و امام رضا یه بار دیگه مارو به شهرخودش مهمونکنه

اینم یکی از عکسای دختر مامان در سرزمین عجایبniniweblog.com

آرنیکا در سرزمین عجایب

وطبیعت زیبای گلمکان

آرنیکا

آرنیکا در چالیدره

چالیدره

و شهر بازی چالیدره

چالیدره

همیشه خوشحال وخندان باشی ودنیا به کامت باشهدختر گلمماچ ماچ قلب

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)