آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

اولین کلاس ورزش

1390/10/25 12:18
نویسنده : مامان صفورا
294 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم روز پنجشنبه 22 دی 90 برای اولین بار بردمت کلاس یوگا خیلی وقت بود تصمیم داشتم این کار رو بکنم ، اما می ترسیدم واسه این فعالیت خیلی کوچیک باشی که البته سخت در اشتباه بودم چون این کلاس رو با موفقیت به اتمام رسوندی دختر خوشگلم،

ساعت ٥ بعداز ظهر بردمت کانون یوگا وتشک و پتوی مامانی رو واست پیدا کردم و برات پهن کردم و شما دختر گلم آماده برای انجام حرکات ایستادی ، با وجود اینکه مربیت هنوز نیومده بود ولی نمی نشستی و همونطور ایستاده و آماده بودی تا اینکه مربیت اومد و از من خواست بیرون بایستم و من هم 5/1 ساعت بیرون منتظرت موندم و بعد از اتمام کلاس اومدم دیدم خودت داری خوشگل خوشگل تشک یوگا رو جمع می کنی به منم گفتی"چرا اومدی خودم بلدم " قربون دختر عاقلم بشم و گفتی" مامان از این به بعد برو خونه بعد که ما تموم شدیم بیا دنبالم" دوست داشتی روی صندلی انتظار بنشینی

خلاصه بعد از اون بود که کم کم توی خونه برام تعریف می کردی که توی کلاس یوگا چه کارهایی کردی

مثلاً:

حرکت پروانه... باز و بسته کردن مشتت به قول خودت مثل اینکه یه چیز نرم تو دستته ... صداهایی که در می آوردین ... و ریلکسیشن نهایی که می گفتی فقط دراز می کشی و یه پتو می اندازی روت

انشاء الله که همیشه سالمو تندرست باشی و ورزش کردن رو هیچوقت کنار نگذاری

در اولین فرصت دختر خوشگلم رو با ژیمناستیک هم آشنا می کنم

deborah.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)