آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

نتیجه شرکت در جشنواره

1390/10/22 11:51
نویسنده : مامان صفورا
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازنین مامان

عزیز دلم به لطف آرائی که اقوام و دوستان برات جمع کردن ، تونستی توی جشنواره نی نی وبلاگ جزء 20 نفر اول باشی و برنده یکی از نرم افزارهای خاله ستارهبه انتخاب خودمون ، فعلاً که شما کوچولویی و نمی تونی اینجور چیزها رو خودت انتخاب کنی پس من برات انتخاب کردم ، ترانه های مرزبان نامه انتخاب من بود تا هر چه بیشتر با نظم ایرانی آشنا بشی ، هدیه ات که اومد حتماً عکسش رو برات می گذارم و اگر برات جذاب بود حتماً از بین بقیه cd ها بازم برات خرید می کنم

از مامان مسیح و دایی سبحان و دوستای خوبی هم که بعد از سرزدن به وب دخترم بهش رأ ی دادن ممنونم

در ضمن دختر گلم امروز یکشنبه 11 دیماه مصادف با اولین روز سال 2012 میلادی هست ، کریسمس بر هموطنان مسیحیمون مبارک

 عکسایه کریسمس آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)