آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

شیرین زبونیهای آرنیکا جون

1390/3/31 9:18
نویسنده : مامان صفورا
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستم خوبی .....به من زنگ بزن من آرنیکا 3 سالمه

دیگه بزرگ شدم و میرم مردسه... ارموز کلاس زبان دارملبخند

دیشب مامان جونم به من یاد داده که توپ میشه ball مثل فوتبال آخه که من مثل باباجونم عاشق فوتبالم ، مامانم ارموز صپانه برام تخموغول گذاشته ولی من فقط سفیدشو دوس دارم خواستم بگم من اینجوری حرف میزنم ببینید:

سلام دوستم خوبی: حرف زدن با موبایل الکی

تخموغول: تخم مرغ

راندینگ دینگ : رانندگی

آبلابولو : آلبالو

مردسه: مدرسه (همان مهد کودکه ولی چون من عاشق مدرسه ام مامانم گولم زده)

ارموز : امروز

مغاظب : مواظب

بنبسم : بنویسم

وقتی تازه به حرف افتادم:

پو : توپ

ای شیرین : لیمو شیرین

اوب: خوب (با تلفظ خب)

نعن : نکن

توپ توق : پرتقال

آنینا : آرنیکا

یهعکس از همون زمان:

آرنیکای 13 ماهه

(نویستده : آرنیکا)

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)