آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

یه خبر جدید...

1390/8/11 12:19
نویسنده : مامان صفورا
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یکی یه دونه دختر نازم

دختر خوشگل مامان دیشب رفته بود تولد دایی مازیار اما خونه دایی علیتعجب

به صرف شامی که بابایی و مامانی تدارک دیدن تعجب

جوجه کباب روی پشت بوم ،تا شما دختر نازم به همراه دختر دایی آتنا حسابی روی پشت بوم جولان بدین و آتیش بسوزونید

www.smilehaa.org www.smilehaa.org

و اما در آخر یه کیک هم نوش جان کردیم

www.smilehaa.org

اگه گفتی واسه چی .....................متفکر

واسه این که یه همبازی دیگه پیدا می کنی و قراره یه نی نی به جمع ما اضافه بشههورا

فعلاً نمی گم این نی نی کیه تا بعد

خودت می فهمی آخه الان که فقط یه نقطه است

هر وقت بزرگتر شد و قطعی شد می نویسم تا بقیه هم بدونن

براش یه وبلاگ درست می کنم عین مال خودت

چه خوب این نی نی دیگه از اول زندگیش خاطراتش رو داره

گلسا یا امیر سام

یاهر دو !!!استرس

خوب مامان جون یادم رفته بود دوربین رو با خودم ببرم واسه همین هیچ عکسی از دیشب ندارم ، ببخش مامان حواس پرتت رو عزیزم

راستی اینم بگم که دیشب تو خواب خیلی تب داشتی و منو ترسوندی و من صبحکلیاینور و اونور دویدم تا برات یه وقت گرفتم و بردمت پیش دکتر اطفال و فهمیدم فقط یه ویروس لعنتی 3 روزه است که اولین بار نیست میاد سراغت

کوچیکتر که بودی خیلی اذیتت می کرد اما الان خدا رو شکر بزرگتر شدی و بدنت در برابر این ویروس مقاوم تر ،خدا شکر دخترم ،الهی شکر که بدن خوبی داشتی و بر عکس بچگی های من که همیشه مریض بودم تو مقاوم و سالمی

خوب دخترم تا بعد بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)