آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

آرنیکا برنده جایزه روز جهانی کودک

1390/7/18 11:39
نویسنده : مامان صفورا
190 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ، ای تمام هستی من
بی عشق چه سخت و طاقت فرساست پیمودن این راه طویل زندگی

وبا عشق چه آسان سختی ها هموار و غمها کمرنگ می گردند

بدان که برای من تویی معنای وسیع این واژه


** روزت مبارک ای بهانه من برای زندگی **

و....

بالاخره دختر من توی یکی از مسابقات نی نی وبلاگ برنده میشه و عکس خوشگلش توی منوی کاربران نی نی وبلاگ قرار می گیره مبارکت باشه عزیزم ....

البته همه بچه های گلمون برنده ان و این فقط یه قرعه بود که به نام دختر من افتاد ....

دختر گلم ، امروز و روزهای بعد که عکست توی منوی کاربری قرار بگیره کلی دوست پیدا می کنی و این عالیه ....

به امید روزهای بهتر و قشنگتر برای دختر خوشگلم ...

همیشه شاد باشی و زندگی به کامت عزیز دلم ....

و اینم عکست که آدرسش رو برای نی نی وبلاگ می فرستم

آرنیکا در وب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)