آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

بهار 87 تولد آرنیکا جون

1390/3/31 9:18
نویسنده : مامان صفورا
155 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

امروز می خوام برگردم به ٣ سال قبل یعنی سالی که دختر ناز و خوشگلم، یکی یه دونه مامان و باباش آرنیکایعزیزمپاشو به ایندنیای خاکی گذاشت وبه مامان و باباش افتخار داد تا بشهعزیز دلشون ،

اول از همه می خوام معنی اسم دخترم رو بگم آخه شاید بعضی ها فکر کنند اسم دخترمایرانی نیست ،البته آرنیکا نام گلی هم هست که در دامنه های آلپ رشد می کنه و خواص دارویی و درمانی بسیار زیادی - خصوصاً در ترمیم پوستهای آسیب دیده - داره ، اما معنی اون آریایی نیکو رفتار هست ، اسمش هم به خودش میاد آخه دختر نازنین من یه دختر ایرانی خیلی خیلی مهربون ونیکو رفتاره ،

من در اولین ساعات سال خورشیدی 1387 انتظار بدنیا آمدن دوست داشتنی ترین موجود دنیا (فرزند هدیه ای الهی ) رو می کشیدم آرنیکای من درساعت 1 بعد از ظهر روز اول فروردین 87 چشم به دنیا گشود تا تمامی وجودمنو ، که همیشه آرزوی داشتن یه دختر ناز و مامانی رو داشتم ،غرق در شادی و شعفکنه

(نویسنده : مامان آرنیکا)

دخترم امروزِ من، فردا مباد

خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد


شب به امید گلِ فردا و فرداها ی شاد

ارمغانی بر تو باد

دخترم :

عشق را با عشق معنا کردن از آنِ تو باد

پاکی و زیبایی گل های وحشی

شوق زیبای دمیدن در پگاه زندگی

رقص زیبای پریّان در خیال پرنیان

نوشِ تو باد !

دخترم امروزِ من فردا مباد!

خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد !

اینم عکس گل آرنیکا مونتانا

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)