آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

تولد آذین گلی

1390/5/2 13:28
نویسنده : مامان صفورا
151 بازدید
اشتراک گذاری

آرنیکای مامان دختر گلم ...niniweblog.com

اول سلام و بعد یه گله کوچمولو

عزیز دلم

امروز کار بدی کردیniniweblog.com

صبح هر کاری کردم وارد مهدت نشدی و خیلی خیلی گریه کردیniniweblog.com

محکم بهم چسبیدی و مجبورم کردی ببرمت اداره

اونجا کلی با دوستام کیف کردی و به من گفتی مامان دیدی من بهت چسبیدم کهتو منونبری مهد کودک(خیلی ناقلایی)niniweblog.com

ولی اینو بدون دیگه از این خبرا نیست هرکی واسه خودش جایی داره

جای دختر گلم توی مهد کودک است پیش دوستای گلش تا بتونه اگه خوابش میاد بخوابه واگه دوست داشت بازی کنه ویا تلویزیون نگاه کنه

niniweblog.comniniweblog.com

اونجا شعر یاد می گیری نقاشی می کشی و با سفال چیزهای خوشگل درست می کنی عکساشو حتماً برات می گذارم ،تمام سفالهایی که تا حالا درست کردی و هنوز موفق به له کردنشون نشدی

niniweblog.com

راستی قراره که روز 4 شنبه عمه شیرین از مسافرت برگرده با آرین و آروینو اول بیان پیش ما و بعد با هم بریم شهرشون

آرنیکا و آرین

آرین پسر عمه گل آرنیکا که عمه جون هردو شونو آری صدا می زنه

niniweblog.com

آروین توپولی

و آروین ناز و توپولی

niniweblog.com

کیانا و آرنیکا

کیانای جیگر من با آرنیکای شیرینتر از جان

niniweblog.com

و تو حسابی با پسرعمه ها و دختر عمه های خوشگلت (آذین و کیانا)بازی کنی niniweblog.com

..... و می ریم به یه عروسی فامیلی.....

و در ضمن امروز تولد آذین جون خوشگل ماست

آذین گلم تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)