آرنیکاآرنیکا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه سن داره

دخترم ، همه زندگی ما

باز آمد بوی ماه مدرسه بوی بازیهای راه مدرسه

1393/8/14 21:2
نویسنده : مامان صفورا
588 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان مدرسه رفتنت مبارک ، قشنگم ممنون که هستی و به دنیای من زیبایی می بخشی هر چقدر که خدا رو به خاطر داشتن دختری چون تو شکر کنم کمه ، حالا که به مدرسه میری من هم غرق در زیباییهای تغییرات قشنگ زندگیت شدم ، جالب اینجاست که همزمان با دختر نازم من هم وارد مقطع جدیدی از تحصیلاتم شدم و پا به پای دخترم درس می خونم ، خدا رو شکر که این لطف رو به من کرد و من روز اول مدرسه رفتنت وقت کافی برای همراهی باهات رو داشتم، حالا بریم سراغ عکسهای مربوط به 31 شهریور 1393 یعنی اولین روز مدرسه رفتن آرنیکای نازنین

 

موقع رفتن به مدرسه دم در خونه خودمون

و در مدرسه دخترانه اندیشه

اینجا هم داخل مدرسه است که به خاطر وجود کلاس اولیهای ناز تزئین شده بود

سمت چپت دوستت مانا که با هم توی یه مدرسه ثبت نام کردین و سمت راست انسیه جون که دو سال مهد کودک با هم بودین

معلم عزیزت خانم مختاری

 

 

امیدوارم شروع سال تحصیلی برات با خیر و برکت همراه باشه نازنینم و بهترین خاطره ها رو از دوران مدرسه ات داشته باشی دوستی های پایداری داشته باشی و بهترینها رو برای دوستی بر گزینی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)